dimecres, 19 de desembre del 2007

Yeah

Clarion street amb els seus "murals".
Costum que trobo molt guai que és deixar el que no vols al carrer amb un cartell que posa "gratis" en comptes de llençar-ho, a més solen ser coses útils com aquest llibre de receptes que hi havia a l'acera.
Decoració de la nostra casa el dia de l'aniversari de la Serena.
Més imatges que no et deixen indiferent del Castro Street Festival.
El Teletubbie també el vam trobar al carrer com el llibre de més amunt i va decidir venir a la festa amb nosaltres...jo...bé, jo...intentava imitar la seva expressió tan serena i tendra alhora, però...bé, ja ho veiem, cadascú té les seves limitacions.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

m'ha sorprès aquesta costum yanki de deixar el què no vols al carrer...
m'agrada molt i mlt la idea! a veure si ho instaurem...

Anònim ha dit...

Hola Mercè,

Com va tot? M'he reenganxat al teu blogg després de molt de temps... però vaja, veig que encara no has oblidat la teva etapa americana. Les fotos són divertides, suggerents... i en d'altres sembla que estigueu enmig de l'última pel·lícula dels Coen...

M'aniré passant més sovint pel teu coctel. Ah... i si m'ho permets, m'agradaria linkar-lo des del meu blogg. Així el tindré més a l'abast. Què et sembla?

Un petó, guapa.